På denne måten er vi sikre på at de produktene vi velger har gjennomgått omfattende tester både i laboratorium og felttester. Kondensfjernere kan være aggressive overfor motoren innsprøytings- og forgasserutstyr. De rustbeskyttende egenskapene på stål, kobber og messing ble testet , og best i test som korrosjonsforebyggende og fuktdrivende middel for . Tror QMI produktene er bra, men Startron sine produkter gjorde best jobb med å løse opp vann i et amerikansk båtblad test. Det finnes veldig mye som kan fylles på drivstofftanken.
Les hva Brooms bilekspert mener.
Vi har testet en rekke kondensfjernere og dyserenser som skal fjerne vann i tanken, alle med nedslående resultat. En deleselger hos en merkeforhandler som . Dynamitt på flaske for dieselbiler! STP Ultra 5-in-er en rusthemmende og cetan- forhøyende dieselbooster som er utviklet for supereffektiv motorrengjøring. FK har også slike i butikken. Og at de må vise til tester og konkrete resultater er tross alt et must for markedsføring.
Disse tingene betyr ikke at 2T ikke virker, men for all del. Mythbusters jode en test av diverse lurium for å redusere drivstoffforbruket.
Resultatet var entydig, ingen ting av luriumet virket i det hele tatt, . Den er en avansert tilsetning for å . EU test blir dette helt på og bilen kjørt en tur og bilen går igjennom. Som drivstofftilsetning for diesel og bensinmotorer har Alron vært på markedet i flere år og har blitt et kjent begrep. Ville bare viderebringe mine positive opplevelser :D . Alron drivstofftilsetning finnes både for diesel-. Jeg leste en test i sjøfartstidene om et middel som heter QMI.
Svaret er et soleklart nei, sier Svela. Kilder: NAF, Norske Shell og Statoil Norge. Les også: Test : Her er spylervæskene som duger i kulda.
Vår utprøving bygger på skjønn og er ingen vitenskaplig test. Etter og ha lest litt i tråder om klakkelyder ved oppstart osv. Der ser eg at folk nevner Fortè motorrens. Dieseltilsetning i drivstoffet på våre eldre VP. Det er ikke lett å få til med den NOx-reduserende teknologien som har vært benyttet i Europa, selv om måten bilene er testet her har vært . Egnet for alle dieselmotorer med og uten dieselpartikkelfilter – forebyggende eller som problembehandling.
Til direkte tilsetning i drivstofftanken.
Selv- testen dipstick eller Atp- test av bakterier i oljeprodukter. Med Atp- test fremkommer resultatet umiddelbart og gir en presis analyse over bakterienivået. Bufret Cummins Ltestet.
Fase I – uten dieseltilsetning.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.