mandag 11. februar 2019

Bilmekaniker utdanning voksen

Som mekaniker arbeider du med vedlikehol reparasjon og forbedring av mekanisk utstyr. Teknisk innsikt og evne til å se praktiske løsninger er viktig. Yrker Bufret Lignende De viktigste arbeidsoppgavene for en bilmekaniker på lette kjøretøy er å søke, finne og utbedre feil på kjøretøyets mekaniske, elektriske og elektroniske . Her finner du alt av informasjon om utdanning til yrket Bilmekaniker.


Yrket går under: Teknologi, ingeniørfag og arkitektur. Det er 3relaterte studier dersom du .

Hei, akuratt no går eg salg service og sikkerhet, og vurderer utdanning som vekter. Men eg har også litt lyst på utdanning som Lett mekaniker. En bilmekaniker , lette kjøretøy, må kunne arbeide selvstendig, planmessig, effektivt og nøyaktig. Faget krever stadig videre- og etterutdanning på grunn av den . Jeg vet ihvertfall at det trengs bilmekanikere i hytt og pine.


Og man kan eventuelt gå på voksenopplæring. Hvordan bli bilmekaniker ? Hva er alternativene til en bilmekaniker ? Bilfag som voksenopplæring - Annen utdanning 5.

Bufret Jeg ville holdt meg langt unna et yrke som bilmekaniker. Og ofte, så har man ikke muligheten til å ta seg en ny utdanning pga av økonomi som følge av tapt arbeidsinntekt. Alle over år har krav på voksenopplæring.


Samtidig vil det være økt behov for arbeidskraft med yrkesfaglig utdanning. Vi tilbyr gratis videregående utdanning for voksne. Utdanningen kan føre fram til fagbrev, yrkes- eller studiekompetanse.


Du kan også få veiledning og . Er i ferd med å ta fagbrev i voksen alder som bilmekaniker. Eller er teknisk fagskole mere et springbrett for videre utdanning typ høyskole? Bilfaget passer for deg som ønsker å utvikle kompetanse innenfor feilsøking, reparasjon og service på personbiler og nyttekjøretøy. Eller har du fullført videregående skole i . Sett med salt og pepper bøsse designet av Norm Architects for Menu.


Keramisk krydderkvern med avrundet detaljer i bunn og topp av tre for å få det . Ved spørsmål om utdanning på Glemmen vgs. Voksne som ønsker tilbud om voksenopplæring skal søke ved. Nå har jeg funnet ut at jeg ønsker å bli bilmekaniker , men vet ikke. Begynner man på en vgs eller finnes det noen skoler for voksne ? Jeg hadde lyst å bli billakkerer og bilmekaniker når jeg var yngre men det å reparere på andre sine biler hele dagen er noe jeg aldri kommer til .

En elektrofaglig utdanning gir deg muligheten til å fordype deg i alt fra elektronikk , elenergi og automatisering til robotteknikk og datateknikk - for å nevne noe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg