torsdag 26. mai 2016

Varmebeskyttende spray test 2016

Lover: En varmebeskyttende spray som beskytter håret mot skade og. All varme har negativ effekt på hårkvaliteten ved mye bruk, derfor må man bruke varmebeskyttende spray , krem eller olje og også. Vær nøye med å bruke spray hver eneste gang du skal style håret med både. I testen foretatt av TVHjelper Deg, var Ghd den store testvinneren : . Wella Professional Thermal Image – en varmebeskyttende spray som holder .

Noen som har prøvd et produkt som faktisk gjør . Med tanke på slitasje er det veldig viktig at du har et varmebeskyttende produkt i. Derfor lurer jeg på, hvilken er best? Hjelp meg og kom med deres beste tips til varmebeskyttende , helst i sprayform ! Vil ha en som ikke er testet. Rettetang test – Finn de beste rettetangene her. Hårproduktet finner du både som krem og spray , og som kan brukes i både tørt og . Maria Nila Cream heat spray - Hei !

Sikkert flere enn meg som synes det er super deilig? Iallefall, nå tenkte jeg å komme . Det er mange produkter som skal holde sveisen på plass, men prisene varierer mye. Sebastian Trilliantt Spray Varmebeskyttende. KMS ThermaShape Hot Flex Spray Varmebeskyttende.


I tillegg til selve beskyttelsen så er det mange andre fordeler med varmebeskyttende produkter. Jan Thomas varmebeskyttende spray for krøller - Denne varmebeskyttende sprayen fra Jan Thomas inneholder en oljeberiket formel som behandler håret og gir . Spray på varmebeskyttende spray og start med å rette håret som henger løst, men husk å gre gjennom det først . Det varmebeskyttende produktet beskytter hinnen ytterst på håret, og hvis du unngår å bruke det vil denne hinnen ikke lenger gi optimal beskyttelse. Hvis du har farget hår er denne varmebeskyttende sprayen noe for deg. Best i test : kroppsoljer som fremhever brunfargen. Både Chrissy Teigen og Gigi Hadid har testet teknikken som gir mer spill og bevegelse i håret.


Hvordan er oljen å påføre, blir den seig eller tung i håret, og hvor bra er glansen. Se hvilken hårolje som ble best i test her. Da hadde jeg testet volum sjampoen og balsamen. Ved en feiltakelse brukte jeg denne i steden for varmebeskyttende spray da jeg fønet håret .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg