fredag 17. mars 2017

Gratulerer med dagen gamle ørn

Her kan du sende din hilsen til jubilanten. Har du møtt kongen eller har du et godt kongeminne? Gratulerer med dagen , gamle ørn. I dag skulle du ha blitt år.


Og gjett om du skulle stått på sidelinjen og heiet når barnebarna spiller fotball. Idag har verdens aller beste morfar bursdag :) og siden jeg ikke har noen telefon som jeg kan ringe til han på .

Mitt liv i svart og hvitt. Du virker en smule vankelmodig i aften, gamle bardun. Oj, svårt att skriva idag.


Precis tillbaka från middag på Jellyfish med Marcus, ännu ett . Da burde jeg vel gratulere deg, gamle ørn ! Ikke rart at du ser betenkt ut om dagen. Fra fri student til familiefar på noen få måneder, det er ikke dårlig. Faktafeil faani, når barna vokser til og passer seg selv begynner . Det er tidlig morgen i Las Vegas, men i stedet for å kurere en hangover med en Bloody Mary eller en dukkert i .

Grattis med dagen , gamle ørn ! Neida, elsker deg og sånn kliss. Vår kjære sønn, bror, onkel og svoger fyller år. Bjørn Norderhaug ble år 21. Vi er alle veldig glade i deg. Helsing til Rita Øvernes på morsdagen 11.


Haaaland gratulerer med dagen gamle ørn , gjem vekk alt av verdi for nå komme me! Hilsen Oss på Horrnnes Østre. Sendt inn av lars petter westli 06. How can i possibly thumb this any other way but up?


Synd jeg ikke kan delta på den rent fysiske feiringen, men kjenner jeg. Da er det håp for oss andre også :). I anledning dagen over- rasket hun. Barnebarn hilser også til.


Du er en onkel med mye futt, selv om du begynner å bli en gammel gutt. Nå begynner du å dra på åra, og det ser man .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg