fredag 10. februar 2017

Kremmerhuset duk

Pynt bordet med en vakker duk , en flott brikke eller en fargerik løper. Vakker duk med mye hekling str 210x130cm fra Miradesign. Du kan bla i bildene med piltastene på tastaturet. Se etter dekorelementer i gull, drivved og tekstiler som fløyel og silke. KREMMERHUSET Drømmefanger 14- 02.


For å spare pene duker eller det nyslipte trebordet i spisestuen kan det være lurt å ha noen dekorative spisebrikker som også beskytter underlaget.

Praktisk, enkelt og røft – og duken kan krølles sammen og kastes etter bruk. Vi har alt du trenger av gardiner, sengetøy, håndklær og interiør til hjemmet. Medlemmer i kundeklubben får fri frakt ved kjøp over 1kroner.


I går dro jeg ut for å lete . Heklet en liten duk av reste garn. Her bugner det av Østens mystikk med duftolje, røkelse og . Kremmerhuset Drikkedispenser Liten 16-. Alle løpere, duker , brikker - se utvalget her.

Oppå en ordinær hvit duk (egentlig et gammelt laken) har jeg lagt en. Dette skiltet bare måtte jeg ha. Denne duken fra Green Gate har jeg siklet på en stund. Flott grå duk som passer til både spisebordet og salongbordet.


Jeg har også brukt en gardinhøyde fra Ikea som duk. Hvor fant du juletre- duken ? Tuuusen takk for fine ord Duken er Kid. Legger du på en hvis duk er føringene lagt, og det vil bli vanskelig å være. Du kan enkelt få deg en duk i både ensfarget eller mønster ved å . Sunshine duk i fargen Charcoal - Bolina.


Hvit duk er med på å skape høytidstemning, synes jeg. Oppi kremmerhuset har jeg lagt en furukvist. Så er jeg så heldig å ha . Dem hadde det også i grått. HM HOME Karaffel 14- 04.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg