mandag 10. april 2017

Microtemp termostat feil

Når knappen er trykket helt inn, vil du kjenne et lite knepp, og termostaten. MICROTEMP er en elektronisk termostat til installasjon i standard veggboks. Installasjonen skal være utstyrt med HPFI jordfeilbryter og inne- holde en . Det er feil på helling og alt er skakt, vann blir liggende midt på gulvet til . Det er en microtemp termostat , som har tre knapper. Om det er jeg som gjør noe feil , eller om dette er noe som bør kontaktes elektriker om.


Jeg hadde en feil med mine varmekabler for flere år siden, . Microtemp termostat lyser, så jeg vet ikke hva er problemet, bare termostat eller. Micro Matic termostat beregnet for montering i veggboks eller direkte på vegg. MTCer utstyrt med 2-polet bryter og . Microtemp type MTCer en digital termostat for montering i standard veggboks eller direkte på vegg med påveggskappe type MTC-VH MTCer utstyrt med . Tipper du har en micromatic microtemp termostat. Mulig feilen ligger en annen plass? I front på termostaten er det en lysdiode som lyser når varmen er innkoplet.


Termostater og regulatorer. Microtemp -termostatene har innebygd feilkretsløp som bryter var- men ved . Dobbelt følersystem ( parkettermostat ). Microtemp MTDer en elektronisk termostat for montering i stan- dard veggboks. Elektronisk termostat Glamox ET. Prosjekttermostat Microsafe MTemp 2-polt. En sikker vinner gjennom 30år.


Nå har den beste blitt enda bedre! Alt-i-ett termostat og regulator Innebygd. Jeg har en slik termostat (vedlegg) i stua som skrur tre varmovner av og på i stua, rett under vinduene.


Jeg skrudde den av i går fordi det . Er du heldig, er det termostaten som ikke virker. Hus, hage og oppussing: Hei! Gulvvarme på bad virker ikke ! Varmekabler virker ikke på badet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg