torsdag 20. april 2017

Røket drivreim

Om drivremmen er røket kan du enten bestille deler og skru selv, eller kontakte oss for å avtale bytte av drivrem og eventuelle . Hadde den røket så hadde motoren stoppet umiddelbart. Da hadde det vært total havari. Viftereima røyk gitt - Bil 29.


Kjøre hvor langt uten viftereim ? Motorhavari som følge av røket viftereim?

Syns dette høres suspekt ut, er ikke reg reim et lukket system? Om en bil har en kraftig pipelyd fra . Generelt: Hei, var ute å kjørte med scooteren akkurat, og plutselig bare mistet den alle livstegn og dødde ut. Jeg hadde akkurat begynt på kjøreturen, da deler av motoren plutselig forsvant på asfalten.


Det viste seg da at viftereima hadde røket , i tillegg . En kollega spurte meg om det var farlig med en viftereim som hadde begynt å pipe. Jeg vet vel egentlig ikke helt hva den er. Betalte 6kr for bytte av en dynamoreim hos Mekonomen.


De påstod at dynamoen var defekt,mens jeg har nå kjørt mil med den og den holder enda.

Kan faktisk ikke huske at en reim har røket for meg noen gang. Og jeg har da hatt noen dusin motorer igang gjennom mange år. Denne videoen vil vise hvordan man skifter en SKF Multi-V reim og strammere på en Toyota Verso 2. Saab Turbo Forum › Saab Teknisk Bufret Lignende 8. Skiller jo LITT i pris også :wink: Stemmer det var reimhjulet som var røket , bilen blir ferdig imorgen.


Røykutviklingen fra en bil i Herøy skyldes mest sannsynlig en røket viftereim, melder brannvesenet. Bilen er utenfor veien og skaper ingen . Etter min mening skal en slik reim holde lenger enn måneder ja. Jeg tror vel privatpersoner også har et visst ansvar for . Servostyring virker ikke lenger og batteriet lader heller ikke. Drivreim til tørketrommel direkte fra Electrolux. Hvis reimen i tørketrommelen har røket , greier ikke motoren å dreie tromme.


Man skal kjøre et stykke for at motoren skal gå. Hvis det kun er på en side fjæra er røket så vil det være høydeforskjell på bilen og ved prøvekjøring kan dette høres ved å kjøre på dårlig og .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg