torsdag 23. oktober 2014

Kjøpe stål

Stålplater etter mål- rustfritt stål og alminnelig stål Stålplater. Vi har både runde stålrør i massivt stål og hule rør. Du kan kjøpe jernkanter til bed her. Våre lagre er tilpasset den lokale industrielle infrastruktur i produkter som bjelker, formstål, stangstål, hulprofiler, rør og plater. Vi tilbyr et bredt sortiment av.


Norsk Stål - Norges ledende leverandør av stål og metaller.

Bufret Bredt utvalg av stål i forskjellige størrelser og former. Her finner du det som passer ditt behov best. Foto: Egne fotoer samt Colourbox Ikoner av: DryIcons. MAXBO tilbyr et bredt vareutvalg innen stål og metall i alle former og tilpasninger. Kjøp på nett eller i butikk.


Tibnor forsyner industri og verksteder i Norden og Baltikum med stål og metaller. Vi er samlingspunktet for smartere løsninger. Vi forener våre egne, kundenes . Astrup AS Norges ledende leverandør av metaller og plast.

Vi er et sveiseverksted som har spesialisert oss på stål , sveising og platearbeid. Vi selger nær sagt all slags typer stål , og tilpasser stålets lengde etter dine . Hvis du må kjøpe , blir vel Kr. Jobber med bilsalg selv, men vi har eiere som også er store på stål så jeg . Smith AS tilbyr et bredt vareutvalg innen stål , metall, byggevarer og trelast til byggenæring og industri. Longum Stål utfører stålgjenvinning og salg av både nytt og gammelt stål. Vi har lang erfaring innen bransjen, og er kjent for rask service.


Jeg er på utskikk etter en bedrift som selger stål. Bjelker, plater, rør og lignende i Asker og omegn. Fana Stål er en stålentrepenør som holder til på Espehaugen Næringspark i Bergen. Her har vi et stort verksted som tar seg av alt innen stålarbeid. Jeg trenger å kjøpe firkantstål i 5x5x250mm (eller lengre).


Jeg lurer på hvor jeg kan kjøpe metaller som kopper, aluminium og. Att konstruera med stål : läromedel för konstruktörer. Leif Hübert Stål AS ble etablert i . De spröda brott och totala haverier som inträffade i stora konstruktioner av stål , . Jeg vet ikke akkurat hva slags bor jeg har prøvd da jeg brukte noen jeg har kjøpt tidligere, men det skal være bra metallbor såvidt meg bekjent. Jern, stål og metaller - En gros.


Velkommen til Radia Mekaniske AS.

Vi utfører store og små oppdrag og har kontantsalg av stål og metaller. Trafikkspeil stål - Vi har lave priser, rask levering og minimum års garanti. Vi har derfor valgt å legge oss på en hardhet i stålet som vi mener er riktig i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg