tirsdag 14. oktober 2014

Skjøte eksosrør

Kan du gjøre det samme på eksos ? Eksosanlegget på bilen har fått en liten sprekk rett bak katalysatoren. Finnes det noe enkel måte å ordne det? Har hørt at det finnes alu teip . Hjelp ang eksosanlegg rør biltema 2. Rapporter et annet bilde Rapporter det støtende bildet.

Der det første røret er skjøtet der jeg kappet av katt, er original røret (original eksos rør før katt) veldig bøy og kan derfor ikke bruke vanlig stål . Det er sveist i alle skjøter sånn at det er en del, sikkert litt upraktisk om jeg skal ta det ned for å . Så det kommer en tid hvor man er nødt til å skifte eksos -anlegget. Riktig dimensjon på skjøte -rør og bakre lyddemper kan du få fra din . Alle eksos universalt (3produkter). Ellers får man jo kjøpt slike skjøter og rørbiter på diverse bilrekvisitabutikker som eksempelvis cdcardic.


Bruk vinkelsliper og kutt av den ødelagte biten og fest det. Eksos - Universaldeler - Bil - thansen.

Ordet frieksos betyr at eksos frigjøres før den kommer til eksosanleggets ende. Jeg har brukt eksos montasjepasta for bil til mine skjøter. Jeg bruker alltid denne også når jeg skifter eksosanlegg på bil, . Hei Denne Toyota Corrolaen har noen få enkle feil som må utbedres fra Periodisk kjørekontroll. Ytelse - Parkeringsbrems . T4- eksos hvor ca 20cm er hel, inkludert.


Opptil - LAVERE PRISER og RASK leveringstid. Klikk her for å se våre bildeler til Opel på nett. Mangler: skjøte Billige rustfrie lyddemper (eksospotter). Rette rør, rørbøy, eksos potte.


Bufret Universal eksosdeler. Priser i svenska kronor SEK inkl svensk moms. Rustfri lyddemper (eksospotte) i rustfritt stål AISI3Noe eksempler.


Dette svekker sveisesømmer og andre skjøter mellom komponenter. Velg et homologisert eksossystem av god kvalitet og få det montert av .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg