onsdag 14. januar 2015

Bensinkanne 30 liter

Bensinkanne i klassisk militærstil. I plast, med bøyelig helletut. Vi bruker cookies for å gjøre ditt besøk på Watski. Flere leveringsmuligheter. Produsert i Polyethylen, meget slitesterk.

Jerry Kanne liter bensindunk. Hva skal man med bensinkanne under liter :confused: Ps! Jeg stoppa på en Statoil og fyllte diesel, hadde vel -liter igjen. Går bensinkanner i plast ut på dato ? Beholderen rommer henholdsvis liter. Sinkanode Bosvik propellmutter 30mm.


Disse tankene leveres med . LINQ BENSINKANNE LITER – Powersport.

Rommer liter , returnline for hindring av søl følger med. Kompakt bensinkanne liter plast jerrykanne med hurtigfeste. Jeg er reparatør og kjører rundt med 10- liter gass i bilen. Jeg bruker denne gassen ved oppdrag hjemme hos kunden.


Må jeg følge ADR bestemmelsene? Leveres av Elektroimportøren AS. Alltid høy kvalitet, rask levering og rett pris. Bole gjør ditt gårdsliv enklere. Gode priser og rask levering fra eget lager i Norge.


Kjøp BENSINKANNE 10L RØD PLAST fra hos RiktigVerktøy. Jeg leter etter en helletut med autostopp som passer til en vanlig bensinkanne på eller aller helst liter. Noen som vet om en kominasjon . Er du bonde eller frukt- og bærdyrkar bør du lese denne artikkelen. Det kan du tene pengar på.


Værvarsel time for time for Bryne, Time (Rogaland). Sist oppdatert kl 16:.

Bryne-varselet er utstedt på disse tidspunktene: . Når tanken er full, stenges tilførselen automatisk og du kan løfte kannen uten å søle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg