onsdag 21. januar 2015

Smerter i vristen

De trodde jeg hadde en eller annen form for betennelse. Jeg fikk betennel- sesdempende medisiner, men det hjalp ikke. Jeg får vondt i vristen når jeg løper. Hva skyldes det og hva kan jeg gjøre for å forhindre det?


Fastlegen har tatt røntgen og blodprøve.

Ingen betennelse i kroppen . Lær mer om symptomer, årsak, behandling og mulige diagnoser ved smerter oppå foten. Dersom man har vondt oppå foten og vristen kan det være en rekke . En kveld etter jeg hadde trent på dagen begynte jeg å kjenne at foten min begynte. Smerter på oversiden av foten er en vanlig plage. Mortons nevrom er en plagsom og smertefull tilstand i foten.


Les hva det er og hva du kan gjøre selv for å bli kvitt smertene. Har også vondt over vristen.

Nå har jeg fått vondt oppå foten også, oppå vristen. Ved ankelsmerter anbefales det å oppsøke en kiropraktor. Ta kontakt med Sandefjord Kiropraktorklinikk for en konsultasjon.


Når du har vondt et ste kan det være fort gjort å avfeie smerten som en bagatell. Jeg har fått veldig vondt oppe på vristen av foten. Det går vel over, tenker du kanskje. Men enkelte typer smerte. Da jeg våknet natt til lørdag, så hadde jeg så ekstremt vondt oppå høyre vrist.


Klarer nesten ikke å gå, og smertene er der konstant etter to . Der heter VRISTEN eller Vrista. Det kan være noe ømhet fortil og på utsiden. Ved strak vrist , og der legen holder igjen foten, vil smerten kunne utløses når du forsøker å bevege . Hvis tilbehøret navicular er å bli smertefullt, vil det typisk skje . Strengt tatt er vel vondt litt difusst: opplever en sterk smerte når jeg treffer . Har i noen uker nå hatt smerte oppå foten, altså på vristen ! Mange klager på smerter både når de går og når de ikke beveger seg.


Smertene lindres ofte dersom benet heves høyt og holdes i ro.

Symptomene vil variere fra .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg