mandag 30. november 2015

Eksosslange biltema

Universal bøyelig eksosslange. Tåler vibrasjoner meget bra. Den fåes i både forsinket og rustfritt stål. Så hvor får jeg tak i 22mm Ø eksosslange i Trondheim?


Biltema påstår at den tåler. Dette kan utbedres med kjemisk metall fra biltema type alumimium,.

Så kjøpte jeg noen rør på biltema og skjøtet disse sammen. Det ble i alt tre skjøter. Den første som skjøter fra der jeg kappet katt, en skjøt som . Blir knallhart i løpet av min. Du må regne med å skifte luftfilter noe oftere da ikke all eksos forsvinner. Ellers må den ha ny eksosslange før jeg kan seile den, hvor får jeg.


Vel, da går jeg vel for biltema eksos tror jeg. Litt usikker på hva jeg skal gjøre akkurat nå, men tror jeg skal ta av headeren, kappe den, og sette på fleksibel eksosslange fra biltema , noen .

Mekk Nettbutikk selger gjør det selv produkter til bil, båt, hjem og fritid. Han har lagt opp ekstern eksos slik at avgass går ut. Er det den dimensjonen jeg skal bruke? Og hvor stort hull skal man . Kan jeg bruke fleksibel eksos slange som downpipe eller Fleksibelt skjøterør fra biltema ? Har nå vært ute å hørt litt på priser på eksosslanger , jeg ble redd når jeg fikk høre prisen.


Velegnet for motorer med sylindervolum opp til liter. Forenede Montører på Gomsrud som jeg bruker til eksos på kjøleboks. Nettbåt - Båtutstyr AS : Bensinslanger til påhengsmotor.


Eksosslange Spiralarmert oljebeskyttet gummislange. FLEKSIBEL- EKSOSSLANGE 45MM. Passer till: inskripsjoner på bondemøbler UNIVERSAL: . Som topic sier, hvor får man kjøpt fleksibel eksos slange ? Stort sett over alt der de selger bilutstyr. Er lei rust og kom over denne fleksible rusfrie slangen fra biltema.


Anyways, smekket på biltema eksos på gamle Golfen min, var billig og. Jeg oppdaget en eksoslekkasje da jeg var under bilen i forbindelse med.

Spør Tom Sollie om vedlikehold og praktiske tips. Tom Sollie er svært aktiv i Vallø Båtforening i Vestfold og har lang erfaring med vedlikehold av båt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg