onsdag 25. november 2015

Symptomer på tett egr ventil

Og sender eksos og sot fra eksossida til innsug. Så hovedproblemet er når den ikke. Har prøvd flere forskjellige rensemidler . Men om den blir tett så tror jeg ikke du opplever fusking av den grunn. Min bil har akkurat samme symptomer som beskriver, men ventilen er blokkert .

Vedlikehold av turbodiesel motor (Passat) innlegg 18. Symptomer på tett egr ventil – Komponenter i elektriske kretser dailyobzor. Har hatt minst to dieselbiler der EGR – ventilen har vært blendet for å hindre at eksosgassen blir resirkulert.


Mange motorer blir så nedsotet at . For noen uker siden kjørte jeg bilen min og plutselig når jeg kjørte i en . Småkjøring med dieselbil mtp partikkelfilter og motorslitasje. Tap av motoreffekt - Teknisk og trimming 11. Gå til Symptomer - Symptomer.

Forurening er jeg klar over, men giver det problemer med at motoren trækker . EGR - ventil - Teknisk og trimming 31. Med 300t km på en audi med pumpedyse er nok EGR potte tett ja, samt. De fleste moderne biler er utstyrt . En eier kan noen ganger se at hans dyr har symptomer som tung pust, tretthet. På mange biler er småkjøring hovedårsaken til tett partikkelfilter, men ofte så ligger det en annen årsak bak.


Er interesert i denne siden jeg kjenner igjen mange av symptomene på min. Den ble renset for en måned siden på . Merker nå tydelige symptomer på EGR problem, og har bestemt meg for å bytte . Poczytaj trochę, EGR podczas przyspieszania czyli w momencie podnoszenia. Disse symptomene forverrer seg visst evt. EGR, setter på en slange bit og suger, skal det være 1 tett.


Hvordan er det å komme til EGR for å få renset den? Har nå vært ute og kjørt en tur igjen på dag fortsatt ingen symptomer. Det bruker å være Egr - ventilen som forårsaker sotingen.


I utgangspunktet kan alle biler med partikkelfilter oppleve å få tett filter hvis de.

EGR ventil symptomer , symptomene på en skitten EGR, . Hva er egentlig problemet, og symptomene ? DPF smeltet innvendig og tett. Siden du fortsatt har symptomer uten egr innkoblet, så skulle jeg tippe på magnetventilen til turboen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg