torsdag 20. juli 2017

Skifer fliser ute

Fasadeskifer cement stone grey. Fliser har mange ulike bruksområder og egner seg spesielt godt utendørs til . Skifer kan benyttes både inne- og utendørs , til blant annet gulv, heller, peis- og fasadebekledning. Siden skifer er en naturlig bergart vil den gi en variert . Skiferflis tilbys fra Oppdal som er ett av de mest kjente bruddstedene.


Vi tilbyr skiferfliser til våre kunder til rimelige priser.

I vårt sortement selger vi skiferfliser i . Norsk skifer og naturstein fra Modena Fliser er av aller beste kvalitet og passer perfekt i utemiljøer. Den er robust og står seg mot regn, saltvann, snø, varme, . Flisene er 20mm tykke kalibrert og fås i 30cm og 40cm bredde i fallende lengder. En nydelig grå skiferflis med rustikk overflate.


Den gir et vakkert spill og egner seg både ute og inne - på gulv ell. I tillegg til Norges største utvalg av lagerførte fliser tilbyr Flisekompaniet et. All vår skifer er frostsikker og kan dermed også gjerne benyttes ute til terrasser o. Vi lagerfører norsk skifer fra Otta, Oppdal og Alta i beste kvalitet.

Oppdalsskifer har flere gråtoner og en varierende overflatestruktur. Skiferen er slitesterk, tidløs og vedlikeholdsfri og egner seg til både innendørs og utendørs. Tidløs stein til hus, hjem og hage. Et av Norges største utvalg i naturstein.


Filtrer på kategori: Inne. Kantstein kan brukes som avslutninger på bed gårdsplassen, uteplassen etc. Skifer utendørs er utsatt for mange påkjenninger fra vær og vind. Hvor lenge må jeg vente etter at jeg har støpt såle før jeg kan begynne å legge dette?


Når skiferheller legges i mørtel, bør hele hellen ha god kontakt med mørtelen, slik det også er når man legger fliser på badet eller andre steder. FUG (til bruddskifer og naturstein). Sementbasert, gjennomfarget og plastforsterket fugemørtel for fuging av fliser med - mm fugebredde. På terassen har jeg nylig fått lagt Oppdal Skifer (ca. kvm) som er utført av. Jeg bruker aldri noen form for impregnering av skiferflater utendørs.


Jeg ble så glad da jeg leste på deres nettside under utendørs terrasse at jeg kunne. På sorte og mørk grå skiferfliser vil dette ikke være synlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg