mandag 28. august 2017

Treningsrom inspirasjon

Etter å ha sittet utallige timer på spinningsykkel og sykkelrulle trengte vi litt inspirasjon. Her har du en video med et minutters program som . Derfor er det perfekt å ha sitt eget treningsrom hjemme. Hvis du vil få inspirasjon til øvelser eller produkter du kan tenke deg i treningsrommet.


Jeg elsker treningsrommet vårt, det er noe jeg har drømt om i flere år. Nå har jeg levd med treningsrommet en stun og jeg tenkte å komme med tips for å lage det perfekte.

Og ikke minst inspirerende treningsrom :D. Lag ditt eget treningsrom. Hvis du i tillegg laster ned Abilica Training App får man også tips og inspirasjon til øvelser man kan gjøre. Litt velvalgt utstyr og glade farger kan motivere til trening ! Med et eget trimrom i kjelleren eller på loftet, behøver du ikke å tenke på dårlig vær, lang reisetid til treningssenteret eller rensligheten i . Treningsekspert Guri Brekke forteller deg det du trenger å vite for å innrede et treningsrom.


Anders Bjerkøe Rasch-Olsen bygde sitt eget treningsrom hjemme og stortrives. Trenden er opp fra kjelleren, og inn i rom med store vinduer og . Se hva eksperten mener du må huske på om du vil lage deg et eget treningsrom hjemme.

MOTIVERENDE OMGIVELSER: God ventilasjon og belysning er viktig for å trives i treningsrommet. Skal flytte snart selv og fint med inspirasjon ! Norges idrettshøyskole velger Technogym som en av leverandørene av treningsutstyr til sitt splitter nye treningsrom på idrettshøyskolen på Sognsvann i Oslo. Treningsrommet i kjelleren i Geitmyrsveien har nettopp fått seg et ansiktsløft,.


Vi ønsket å gjøre det litt mer inspirerende for de ansatte og . Jeg er keen på å ha et skikkelig smart treningsrom , og selv om jeg. Dere skal uansett få se bilder av kjelleren før jeg starter på prosessen med treningsrom ,. Jeg skal også få meg hjemmegym, og trenger litt inspirasjon til . Som dere fikk med dere hadde jeg jålete besøk fra Oslo tidligere i uken, der vi, som allti tok en tur på trening. En av mange fordeler med . Inspirasjon on Pinterest. See more ideas about Exercise rooms, Exercises and Gym room.


SYNRGY - Funksjonell Trening. Fitness Brands har kompetanse og erfaring med å skape inspirerende treningsmiljøer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg