fredag 17. november 2017

Blende egr ventil

Hvilke fordeler er det ved å gjøre dette ? Har jeg dette på min 525D motor ? Sperre tilførsel til EGR - ventil ? Flere resultater fra bimmers. Denne platen er laget av rustfritt stål og tåler . EGR blendeplate for BMW passer for alle ventiler – vakuum- eller elektrisk styrte.

Eneste formålet til denne er å holde lave utslipp Har tatt av . FAQ - Digituning digituning. DEAKTIVERING EGR VENTIL : Eksos gass . Jeg har denne uken gjort meg en dyrekjøpt erfaring. Dette var en bil mange beskrev som en . EGR - ventilen er åpen på lavt turtall og stengt på høyt turtall, husker jeg rett.


I ettertid så nevner jeg at jeg har blendet EGR, og da sier de aha. Har fått for meg nå at eg skal blende egr ventilen nå på torsdag og lager plate med pakkning på jobb.

Eg pleier å blende egr på begge sider av egr ventilen. På vei til flyplassen sist onsdag gikk bilen inn i nødmodus. Få et tuningfirma til å blende EGR og fjerne partikkelfilteret.


Trodde man ganske kjappt ville få motorlampe ved og blende ? EGR ventilen tar cirka 15min og da stresser man ikke for å si det. Vanskelighetsgrad: Middels. Verktøy: Skrallesett, Fastnøkkelsett, Torxbits T30.


Er ikke alltid like lurt å blende igjen EGR - ventil , kommer an på . Hadde en Dtidligere og blendet av hele dritten og bilen gikk fint. Hvordan blende egr ventil. Har sett bilder av hvordan jobben skal gjøres, men kvier meg likevel for å gå igang. Jeg er temmelig blank på å skru . Har problemer med egr ventil. Har renggjort den gjentatte ganger.


Kjøp lavprisede EGR Ventil for VW TIGUAN enkelt på nett, og billigere enn veiledende priser. Sammenlign og spar med vår lave pris! Kjøp billige EGR Ventil Motor for FORD Mondeo MkStasjonsvogn (BA7) 2. I vår nettbutikk kan du kjøpe billig drivakse .

Lurte på om noen har erfaring med fjerning av EGR på John Deere serie? Ser at noen faktisk kan fjerne ventil og blende av systemet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg