tirsdag 22. mai 2018

Polering av campingvogn

Den trenger ei vask og polering. Er vel plastikk og ruglete plastikk over heile . Polere campingvogn - Eksteriør innlegg 30. Vasking og polering av en campingvogn er mye jobb. For oss som kjører mye rundt med campingvogn på slep er det vanlig å ta en vask av .

Og når du polerer fjerner du all beskyttelse, slik at du også må huske på å . Nå vet jeg hvordan en får bort de sorte rendene fra taket og ned langs veggene. Jeg har lest litt på nettet, jeg har prøvd vaskemidler for fjerning . Stryk på polish på en begrenset flate og poler opp glansen. Du slipper å male eller beise campingvogna eller- bobil.


Spanderer et lag med voks på vogna både vår og høst. Det anbefales å polere bobil ganger i året.

Vask, renhold og polering av bobil. Grundig vask og polering , ekstra grundig på taket, hver vår når jeg tar den ut av vinterdvalen. Og så er det vask etter hver tur, som regel bare . Vinduer i bodelen på bobilen er ikke laget av glass, de er laget av acryl (som regel).


For å fjerne riper på campingvogn vinduene kan du gjøre det for hån eller bruke en god poleringsmaskin. Vores campingvogn har fået den helt store tur hvad vask og polering angår. Se med her hvor vi vasker og beskytter den mod pollen, alger og . Polering maskin for best resultat. Hej til alle er der nogen der kan give mig en ide om hvad jeg skal gøre for at polere min campingvogn , jeg har en Adria 4PU med glasfiber . I én arbejdsgang både renser, polerer og forsegler du lak, gelcoat, gummilister, vinduer i campingvogn og båd. Beskyttelsen holder hele sæsonen, og du vil . Smart å ha i båten, bobilen, campingvogna …. Selve bilen lar seg polere på vanlig måte og blir blank og fin.


Nei bobildelen er definitivt av lakkert metall, slik som en vanlig campingvogn er. Dette inkluderer vask, lakkrens og polering , før selve konserveringen!

Globex rengjøringsmiddel er spesielt egnet for rengjøring av campingvogn og fjerner. Det lønner seg også å polere bilen nå som den er nyvasket og ren, dette .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg