mandag 14. mai 2018

Qmi egr rens

Gir bedre forbrenning og renser drivstoffsystemet. QMI EGR Rens – Tømmes i drivstoff tanken. Produktbeskrivelse: Kan brukes sammen med EGR rens tatt gjennom luftinntak for økt effekt.


Bør brukes så fort en merker svekkelse i motor-ytelse, unormal gange eller økt . Eksempler på produkter jeg har funnet er QMI Turborens med PTFE og. Kjøp Qmi drivstofforbedrer : Tilsetningsstoffer hos thansen.

RENS AV EGR (EKSOSTILBAKEFØRING)! Visste du at diesel motorer er utsatt for blokkeringer og avleiringer i innsug og EGR. Jeg har brukt et produkt som heter QMI drivstofforbedrer en gang på en Clio III som jeg har. Innvendig rens bil pris badehus til salg fyn. Er forgasseren på veteranbilen moden for overhaling hjelper det lite med forgasserrens , men er det derimot.


Det bruker å være Egr -ventilen som forårsaker sotingen. Rens av dieselpartikkelfilter (DPF) kan i enkelte tilfeller være en mulig løsning,. Nå har jeg QMI bestilt diseltiforbedrer, får håpe det holder for å holde bilen, . Der ser eg at folk nevner Fortè motorrens.

Selv bruker eg Tunap dyserens , motorrens , og en kvett med oljeviskositet (for å få tykkere olje). QMI motorbehandling og motorrens. EGR -ventiler og partikkel filtre. Ikke akkurat skinnende rent her, så egr måtte jeg rense manuelt som vanlig. Den blir skiftet nå på torsdag.


QMI Drivstoff-forbedrer skal være bra. Qmi motorvasken i kombinasjon med ny olje fikset dette lett som en lek. Tunap innvendig motorrens sånn for sikkerhets skyld.


Bell Add - EGR - Rens (550ml.) NAPnr. Clean EGR Valve Decarbonize Turbo DPF MPG Limp Mode Mr Muscle VW. Tok det i sammenheng med rens av MAP sensor og EGR så litt vanskelig å si hva . EGR valve cleaning WITHOUT. EGR på bensin vil kun være nødvendig på lean burn motorer. Kan nevne at vacum motorfeste foran er blendet, delvis sperret EGR, og TCV Ventil er byttet av.


Er du heldig så er dette nok. Som Jonsto anbefaler, skal jeg ta en Qmi motorrens ved neste oljeskift.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg