onsdag 18. juni 2014

Vakumpakke mat

Enten du lager for mye mat, kjøper inn store mengder mat av gangen eller om. Når du vakumpakker maten så holder den seg ekstra godt, fordi maten ikke får . Vi viser deg hvordan du vakuumpakker mat uten en egen vakuumpakkemaskin. Jeg sliter en del med å få . Tråden for sous vide, en moderne form for matlaging.

Her får du tips og kan tipse andre - Side. Jakt og fritid › Artikler › Slik vakuumerer du maten Bufret Lignende Hvis du vakuumerer maten varer den lenger og holder bedre på smaken. Dermed kan du ta med deg de gode smakene fra høstens vilt og bær langt uti vinteren . Til vakummaskinen brukes vakumplast eller vakumposer, og disse kan vaskes og gjenbrukes. Den store fordelen med å vakumpakke maten er at den holder . I tillegg kan man bruke maskinen til å tilberede mat.


En vakuumpakker gjør at maten varer opp til fem ganger lenger, du kan bruke den til å lage det møreste kjøtt, og du kan vakuumpakke både klær og sølvtøy.

Det er ingen hemmelighet at det hver år kastes ufattelige mengder mat fordi man ikke rekker å bruke det før det får ut på . Vakuumpakking er en fin måte å lagre alle typer matvarer på. Lengre holdbarhet, bedre hygiene og pakker som tar mindre plass, er de viktigste fordelene i . Hemmeligheten til mesterkokker verden over er nå lett tilgjengelig for alle, og det er i tillegg svært enkelt. Sous Vide redefinerer hjemmelaget mat , og lar deg . Jeg må innrømme at jeg er en ganske bestemt person. Kanskje til og med sta (men bare av og til). Likevel forsøker jeg å ikke . Nå er ikke lenger tidsklemma noen unnskyldning for ikke å ikke kunne nyte ferske kvalitetsmåltider hver dag gjennom hele uken!


Innimellom får jeg spørsmål om hva slags mat jeg bærer med meg på tur, jeg har. FoodMaster Elite vakumpakker er designet for profesjonelt bruk. Ved å vakumpakke mat kan du forlenge holdbarheten opp til hele fem ganger.


Dette er en vakuum-maskin og slik vakuumerer du mat - enkelt og genialt! Lurer du på noe om vakum-maskiner eller vakuumpakking? Og det beste av alt: Du trenger ikke dyrt og fancy utstyr.

Vakuumering eller vakumering (også kjent som vakuumpakking) er en prosess for å skape vakuum (et lufttomt rom). Vakumpakker du maten holder den mye lenger. Metoden er ideell til å konservere mat me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg