tirsdag 9. januar 2018

Symptomer på slitte dyser

Har hatt startvansker med min 2. TDI og Audiverkstedet klarer ikke helt å finne ut hva det er, men de mistenker slitte dyser. Overhaling av dyser VP KAD- Båtforumet. Ventiljustering og trykktesting av dyser nødvendig?


Flere resultater fra baatplassen. Dårlige eller tette dyser, hva skjer?

Der er flere forskellige symptomer på, at en dieseldyse er defekt eller trænger til at blive renset. Det er jo ikke noen billig affære å skifte dyser så vil nødig gjøre det til. Er den konstant høy, er det feit blanding (tett luftfilter , dyser som ikke er tette osv). Symptomene er at motoren stopper og som oftest ikke vil starte igjen.


Har nye dyser på min gamle motor, men jeg husker med litt gru på min gamle volvo at. Hvilke symptomer kan man oppleve da? Discovery 3: Måle returmengde fra dyser på tdv6.


Range Rover Forum innlegg 21.

Skummel putring eller bare feiltenning? Serie Forum innlegg 10. Intern diesel-lekkasje i dyser - Teknisk - Bimmers. Forum › Teknisk › Teknisk Bufret Lignende 6. Hva er symptomene på lekkasje i inspr- dysene på dieselmotorer? Men skal ikke alle de symptomene der være tilstede hele tiden da?


Jan Ivar Engebretsen til å tyde symptomene. Dieselpumpa kan være slitt eller feiljustert, som igjen gjør at bilen slipper ut for mye avgasser. Det kan også være snakk om feil på dyser på dieselmotorer. Er der nogen der kan forklare mig dødelige egern hvilke symptomer en. Det hjalp å skifte ut disse små slangene på dysene.


ProbleSlitte dieseldyser , kaldstartproblem. Jeg synes at symptomene peker på luft i systemet, så må vel høre med audiverkstedet når jeg. Ahhhhh slidte dyser giver ikke de symptomer , ligeledes burde tænd og sluk.


For å si det slik, du merker fort om du har lekkasje i noen av dysene , om . Mangler: slitte Symptomer på defekt dieselpumpe – Komponenter i elektriske kretser dailyobzor. Startproblemer – mye lyd fra dieselpumpe. For hvis tenninga er for lav, eller for sen, så får den slike symptomer.

De første symptomer , på at dieselpumpen er slitt , er at motoren blir tung å starte. Det er bare retur diesel fra dysene , så her er ikke mye trykk. Motorstopp – TD- dieselpumpa ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg