onsdag 28. februar 2018

Vanntønne hage

En god og bæredyktig hage utnytter kompost og regnvann så godt som mulig. Regnvann kan blant annet samles opp i vanntønner og brukes til å vanne . Sammenfoldbar vanntønne med tappekran. Se ulike drivhus eller hagestuer i din egen hage - innen du kjøper!


Samler du regnvann til hagen i tønner?

Ha alltid lokk på tønnene! Jeg hadde ikke det, og det holdt på å gå galt. Komplett vanningsanlegg med justerbare dryppvanningspunkter og kran som kan monteres på din egen vanntønne eller vannbeholder. Jeg ønsker meg en vanntønne i hagen. På den ene siden av huset er det så tungvint å vanne med slange.


Før hadde jeg en fin eiketønne, men . Den store dunken skal fungere som vanntank. Jeg har lyst til å finne på noe litt originalt til hagen min, og lurte på om jeg kanskje skulle sette en vanntønne på hushjørnet, med en vannlilje .

Her på bruktbutikken på svinesund finnes det gamle tønner for 20-. De er neppe tette, men om man senker dem til trutning en periode blir den . En miljøvennlig meter sugeslange for inntak av vann fra alternative kilder som svømmebasseng, vanntønner og fat. Nye ting til salgs hos Shopping. CASTOR Gipsklammer G-O-Hvit stk. Jeg har laget hagen min slik at den tåler at jeg borte – jeg er tilhenger.


Pottene settes på brettet, som er koblet til en vanntønne som sørger for . Om du får lyst til å lage deg en vanntønne så går det an å gjøre det sånn her : 15Views. Gjør som Stine og lag deg en kjekk tretønne. Vanntønne har jeg og i drivhuset! Bra for luft-tempregulering – også!


Kjøpte et lass med kompost fra RTA – kan ikke si jeg fant mye liv i den . Bli med på en opplevelsesreise i folks hager. Vi besøker en ny hage hver uke og følger hageeierne i deres forberedelser og prosjekter. Bufret Takvann ledes på terreng. Terrengtilpasning – fange opp vannet ved regn.


Frostsikre hagekrukker og vanntønner laget i robiniatre.

Og fyller du opp en stor vanntønne inne i drivhuset, vil planterøttene få servert lunkent vann. Personer foran gården Strandheim. Dukkestell, vanntønne med lokk. Plassen til Hermann Ott, Heimdal. Rund vann tønne produsert i gran.


DRUKNET I EN VANNTØNNE: Tragedien kan ha vært unngåelig. Da politiet ankom stedet, fant de ham i en vanntønne ved huset. På terrassen, i hagen og utenfor hjemmet er det flere ting som bør.


Giftige hage - og stueplanter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg