fredag 27. mars 2015

Ekstra tank til kompressor

Sko hatt en større tank til kompressoren. Den sliter med å henge med i svingene. Har lurt på å ta en vvb og skrelle mantlingen og bruke denne.


Kompressor til garasjen - Verktøyforum innlegg 4. Kjøpt kompressor til verkstedet.

Trykkluft tank eller defekt kompressor - Kjøpes innlegg 22. Spesielt egnet for fôring systemer og små verksteder - lave turtall og kraftig blokk i 1 støpejern. Prøver å bytte bremseklosser bak på en Passat 1. For å plass til de tykkere bremseklossene må stemplene presses tilbake.


På det gamle verkstedet vårt satte vi inn ny kompressor med tank. Det ble ikke vellykket, så vi tok vekk den ekstra tanken. Denne kan benyttes som en ekstra tank til en eksisterende kompressor om . En ekstra kompressor ville helt klart hjulpet.

Jeg har en gebe hk 50l bar kompressor og lurer på om den er. Hvis eg skal koble opp en ekstra trykktank til kompressoren min. Gir ekstra motstand ved bruk av verktøy som trekker luft konstant. Har købt en kompressor med med 40L tank og 2udtag. Hej med jer :) Står egentlig og godt kunne bruge en ekstra tank til min kompressor , da jeg nogle gange syntes der er for lidt luft på.


Denne drar utmerket stor spikerpistol som bruker mye luft. Det ekstra trykket gjør at den . I vårt trykkluft-sortiment inngår alt fra fra lakksprøyter og dykkertpistoler til muttertrekkere og renblåsing, samt rimelige kompressorer i ulike størrelser - fra små . KOMPRESSOR MOECO med bar trykk. Den gør jo kun sådan at kompressoren kan fylde den extra tank , når du ikke . Stasjonær modell for småindustri. Fordelene med å leie er at det kan gi deg en ekstra mulighet til å få det anlegget din . Har sådan en lille L kompressor. Der vil jeg gerne have en ekstra tank på.


Er det muligt, og hvordan ? Svingbare hjul med brems for ekstra fleksibilitet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg