fredag 29. januar 2016

Hvordan bruke bølgetang

Elsker håret ditt såå imaring! P) bare ELSKER hvordan håret ditt ble, . Kan du forresten vise hvordan du bruker bølgetangen ? Her viser modell Stine Marie K. Nelson hvordan du bruker det. Jeg har nettopp fått ny, stor bølgetang og jeg elsker den!

Jeg skal bruke helgen på å slappe av, kanskje et liten tur til byen. Jeg bruker bølgetang HVER gang jeg ikke gidder å rette ut alt håret. Har plutselig fått lyst å kjøpe meg en bølgetang. Er det mye styr å bruke den, eller går det greit?


Noen andre her som har det? Hvilken krølltang bruker du, og hva gjør du for å få de små bølgene du. For å lage det jeg alltid kaller sauehår, er det nødvendig med en bølgetang.


Med bølgetang blir det både raskere og enklere å få til helt selv.

For å få den riktige looken, er det viktig at du bruker de rette produktene – og nok av dem. Med Artist Hair Dryer Magic Cord fra OBH Nordica drar du bare ledningen inn i apparatet når du er ferdig å bruke den. Del av krølltangserien fra ghd. Mangler: bruke Årets sommerfrisyre - Beach Waves! Bølgetang som gir blankt og bølet hår.


Bufret Ønsker du heller en mer kontrollert beach waves look, kan du bruke en bølgetang i hele håret. Ta en titt på filmsnutten under for å se hvordan de lages. Stylingteknikken med en bølgetang blir annerledes enn med lange tenger. Prisgunstig krølltang som er god å bruke , har lang ledning og gir naturlige krøller. Hvordan er håret etter bruk, og bruker krølltangen noen spesiell teknologi for økt . Vil du bruke bølgetang , bør du preppe håret godt før bruk.


Da får du mer markerte bølger, sier Sølvi. Vær imidlertid forsiktig med å bruke volumpudder for ofte, da det kan irritere hodebunnen. Fine bølger får du også til med bølgetang. Easy Waves er en profesjonell bølgetang som gir fantastisk volum eller pene bølger i håret ditt.


Enkel og sikker å bruke takket være det varmebeskyttende dekselet. Her finner du også informasjon om hvordan du enklest kan kontakte oss. Vi bruker cookies for å forbedre din opplevelse på vår hjemmeside.

Ved å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg