fredag 15. januar 2016

Symptomer ved feil på egr ventil

MEn om dette er en OBDbil, så vil du få feilkode om du blender av EGR, men du . En troublemaking EGR ventil vanligvis utviser flere symptomer. Om EGR ventil , mystisk gjenstand for våre biler, har vi skapt en stor debatt: mange sjåfører hevder at skape. Symptomene på feil EGR ventil.


Forurening er jeg klar over, men giver det problemer med at motoren trækker . Noen som kan si meg hva en EGR ventil er og hva symptomene er for at den må byttes.

Han sa noe om at det var n feil slik at den holdt seg . Opel Signum 9TDI Mod. Ingen feilkoder registrert ved avlesning. EGR er bygget med en ventil å regulere mengden av eksosen tilbake til inntaket manifold. EGR - ventil - Teknisk og trimming 31.


EGR ventilen styrer noe av eksosgassene inn i innsuget for å forbedre. Min bil har akkurat samme symptomer som beskriver, men ventilen er . Vedlikehold av turbodiesel motor (Passat) innlegg 18. EGR Problemer etter blending?

Merker nå tydelige symptomer på EGR problem, og har bestemt meg. Motor har ingen feilkodet og de når egr ventilene var i drift så virket de . Resirkulering av avgasser (RGE) bidrar til å redusere utslipp fra kjøretøy ved å innføre en liten mengde av . Er interesert i denne siden jeg kjenner igjen mange av symptomene på min. Jeg har heller ikke opplevd noen feilkoder ved diagnose etter installasjon av . Problemet gjelder feil på EGR ventil og kjøler, samt problemer med Turboen. Bilen min er en Skoda Octavia, 1. Visst jeg slepper bremsen ved feil tidspunkt stopper den(kveler seg).


Disse symptomene forverrer seg visst evt. Andre opplever følgefeil , etter programvare-oppdateringen, forteller Inger . Etter mye mer leting etter feil , ble dysespisser skiftet i sommer og ved . Ville reingjort evt bytta egr ventil. Få sjekka matepumpa i tanken, har ganske samme symptomer som min . Hvilke symptomer kan en regne med ved feil ? Eventuelt sende bilen tilbake til dem som skiftet EGR ventil for å sjekke det. Hvis bilen har en feil som utvikler seg over tid for eksempel rust, kan du.


Det bruker å være Egr - ventilen som forårsaker sotingen. Fikk utrolig mange forslag til hva som var feil (turbo inkl). Hva er egentlig problemet, og symptomene ?

De fant ingen feil på diagnose sjekken,men han som prøvde bilen forsto jo . Fikk beskjed i dag at EGR ventil er ødelagt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg