fredag 24. juli 2015

Utegrill av varmtvannstank

Og har komplett oppskrift hvordan du bygger en megastor rustfri grill – uten å sveise! I motsetning til en oljefat- grill , blir dette en kvalitetsgrill i . Dette er en veldig soli praktisk og god grill som er bygget av undertegnede. Den selges, fordi jeg har laget en ny. Den er laget av en halv 220l .

Hei, har jo hørt at det skal være så bra å lage grill av tanken i en varmtvannsbereder. Stor var da min lykke da jeg hjalp til å rydde ett gammelt loft, og da fant en . KLAR FOR SOMMERFEST: Knut Olav Knudsen og David Zidjeman bygget sin egen grill av en varmtvannsbereder. Sommeren kom aldri i år, men jeg har laget mye mat ute likevel. En gammel vv-bereder på 200l er på vei til fyllingen, men jeg lurer på om jeg kan klare å lage en grill av den.


Noen som har gjort liknende og . Gammel varmtvannstank ble til flyttbar utegrill. Kategori: Blogg Kommentarer: 1 .

Jeg kan vise deg hvordan du blir en ekte helt . I overkant av bidrag ble sendt inn, og ti finalister ble invitert til finaledagen på vilVite for å vise frem. Tips og råd for selvbyggeren. Morten Hofstad viser deg hvor enkelt du kan bygge ditt eget utekjøkken. Laget grill av den gamle varmtvannstanken min,testet med helgrillet gris.


Enkelt,ikke mye jobb,meget god varmefordeling og. Vet ikke helt hvor denne tråden hører hjemme, så da prøver jeg her. Mens jeg forbereder pensjonisttilværelsen tenker jeg på prosjekter som . Med utepeis får du leirbålfølelse rett utenfor stuedøren. Edit: kapper du en varmtvannstank på tvers og sveiser på bein har . Plukka fra hverandre den gamle berederen idag, og hadde planer om å lage grill av den, men så slo det meg plutselig at det kanskje var mer . Fikk fatt i ein varmtvannstank , som eg har laga stativ til, samt bygget om toppen til lokk. Dette vil kunne brukes fra liter til 1liter.


Mangler: utegrill Hvordan best kutte varmtvannsbereder? Har kuttet opp to stykker tidligere med en liten vinkelkutter med stålskive. Fikk gjort jobben men tok litt tid og brukte vel et par skiver.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg