fredag 5. mai 2017

Fjerne egr ventil

Dette medfører mye kaldkjøring av motoren og resultatet blir tett ( EGR ) ventil full av. DPF må fysisk fjernes etter vi har deaktivert mappene ellers vil det gå tett. EGR ventilen styrer noe av eksosgassene inn i innsuget for å forbedre.


Hvilke fordeler er det ved å gjøre dette ? Har jeg dette på min 525D motor ? Blende egr og fjerne swirl flapsene?

Fjerne egr og rense innsuget 5dat innlegg 3. Flere resultater fra bimmers. Er det sånn at det er bedre for bilmotoren . Jeg vet derimot om folk som hevder å ha fjernet ventilen uten å ha fått problemer i det hele tatt. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes. Dette er faktisk nytt for meg, jeg trudde EGR ventil problematikken var borte.


Ser ikke bort fra at bla EGR ventil kan bli en kjedelig utgift på litt eldre biler evt. Har flere JDer med EGR eksosrensing. Har vurdert å få programmert bort ventilen.

Lurer litt på om det er mulig å fjerne egr-ventilen på 9tdi 90hk. Hvor sitter den og hvordan . TDI EGR Valve, Very Simple Easy Steps. EGR - ventil , sier NAF-advokat. Vanskelighetsgrad: Middels.


Verktøy: Skrallesett, Fastnøkkelsett, Torxbits T30. Har fått for meg nå at eg skal blende egr ventilen nå på torsdag og lager plate med pakkning på jobb. Ventiler Silikonslanger Koblinger Instrumenter Drivverk Luftfilter Lys Tuningverktøy Lagersalg Oljer og. EGR blendeplate for BMW passer for alle ventiler – vakuum- eller elektrisk styrte.


Denne platen er laget av rustfritt stål og tåler høye temperaturer. Få et tuningfirma til å blende EGR og fjerne partikkelfilteret. Visste du at diesel motorer er utsatt for blokkeringer og avleiringer i innsug og EGR system? Moderne dieselmotorer har EGR ventil (eksostilbakeføring), . Kjøp Avgassregulering, EGR ventil til din Opel. Opptil - LAVERE PRISER og RASK leveringstid.


Klikk her for å se våre bildeler til Opel på nett. Ventilen må fjernes for å kunne inspiseres på gamle biler, hvor det ikke . Dette vil fjerne sot og avleringer og hindre, eller sterkt forsinke . EGR- systemet (Exhaust Gas Resirculation) benyttes på dieselbiler for å.

Har netopp fjernet alle spjeld stk på min søns 220cdi . Eneste formålet til denne er å holde lave utslipp Har tatt av noen innsug og spadd ut sot i bøtter og spann pga EGR. Bilen meldt ferdig klokka .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg