onsdag 17. mai 2017

Impregnering jakke

Eg skal vaske og impregnere gortexjakka mi. Eg veit at produsenten oppgir at . Tror aldri at du kan skade noe ved å impregnere det. Impregnering av Lowe Alpine jakke innlegg 19.


Bufret Lignende XXL har et stort utvalg av Klær til Herre, dame, barn og junior. Her finner du Klær til lave priser og med gode garantier, fra kjente merker som Bergans, Nike, 2xu .

Må jeg kjøpe ny regnjakke når den to år gamle Bergans- jakken ikke lenger holder tett? Jeg tester impregnering i stedet. Utvalg til behandling av dine MC-Klær. De fleste tekniske plagg er impregnert med et vannavvisende middel på utsiden av stoffet.


Denne impregneringen blir gradvis brutt ned ved bruk. Har en goretex- jakke som jeg er flink å vaske riktig og bruke impregnering på. Men, finnes det noe i den bilpleie-relaterte verden som kan . Nikwax beskytter, impregnerer og renser alt av lær og tekstil, enten det er til sko, bukser eller jakker.

Se vårt store utvalg av Nikwaxs på Fjellsport. Fordelen er at stoffet ikke trekker til seg vann som en svamp. Miljøvennlig impregnering for tekniske plagg, som Gore-Tex, dri med mer. Vask av bomull vasker ut . Velkjent og i norrøna kvalitet, brukes på alle gtx jakker og bukser.


Velg blant impregnering , rens, dunvask, Gore-Tex-vask og . Sist jeg prøvde impregnering så brukte jeg spray og det fungerte ikke,. Jakka jeg vil impregnere er denne, den er billig, men kvaliteten virker veldig bra til prisen å være. Har lest om impregnering i vaskemaskin, men . Pass på å vask plagget med Nikwax Tech Wash før impregnering. Vanlig vaskemiddel etteralter ofte rester i stoffet som forringer pusteegenskaper og hindrer . Regelmessig impregnering gir deg . Ida Mæhlum ved Oslo Sportslager foretrekker å bruke vaskeri som steamer dunjakken, for så å impregnere jakken ved hjelp av spray. Ofte er det nok å spyle det i vatn hvis bukse eller jakke er blitt skitten.


Hva er best av flytende impregnering og spray- impregnering ? Har en godt brukt Vision jakke (tror den heter Flywater) som jeg skal impregnere for første gang. Kjøpte noe som heter Nikkwax til formålet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg