fredag 30. juni 2017

Tunap dyserens diesel

Tunap Cantrasept 9liter Klimaanlegg. Aktivt rensestoff til innsprøytningsdysene. For meg var det en solid opptur (som diesel bil eier) å få brakt klarhet. Flere resultater fra nlck.


Forumindeks › ALLE SERIER Land Cruiser › Motor Bufret 11.

Bilen min får seg ei runde på Vestfold elektro diesel i morra og tirsdag,så da får jeg. Med teknisk kompetanse og kreativ innovasjon har TUNAP i over år betjent alle slags Auto- Industri- og håndverkspartnere med kjemotekniske produkter. Da jeg fikk trøbbel med sot i turboen på en dieselmotor som hadde gått. Har hatt bra erfaring med dyserens. Til slutt fant jeg på nettet at en kan bruke rein Molly diesel purge til å . Den typen du heller rett i dieselfilteret.


Har en VTDI som nå har rullet . Ang Diesel rens kjør på Alron den er ikke mest kjent og dermed ikke dyrest men.

Resultater av TÜVs undersøkelser viser at TUNAP `s drivstoffprodukter har positiv effekt på drivstoff-forbruket i bensin- og dieselmotorer. Mekrket du noe forskjell på diesel forbruket? ALRON DIESELTILSETNING 5L. Legg i ønskeliste Legg til sammenligning.


Dyserens på diesel motorer: En boks med. Som bilmekaniker har jeg erfaring med et produkt som heter TUNAP Microflex blir brukt av de . Fikk tips fra denne gruppen å prøve dyserens på min. Produkttype: Dieseltilsetning. Protects the system against corrosion.


Pleje og vedligeholdelse Bufret Oversett denne siden Køb diesel og benzin additiver hos Harald Nyborg. Improves ignition properties by increasing the cetane . Får du bensin i diesel ryker nok minimum en injektor. Særlig biler med commom rail- diesel er svært vare for slike ting – og det kan faktisk ødelegge mer enn det gagner. Det samme gjelder bruk av . Det er blandt andet afhængig af den enkeltes kørselsmønstre.


Det kan dog opleves på både benzin og dieselmotorer.

Nogle FDM-medlemmer har oplevet, . Jeg kjenner en med en SAAB diesel hvor motoren begynte å fjuske. Eg er typen som har litt tro på additiver og vi bruker tunap på jobb. Pro Long, både olje , diesel og bensin tilsetning, med stor suksess!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg