fredag 29. juni 2018

Polere bobil

For å holde bobilen ren og pen lenger og bevare verdien på den, bør man være nøye når man vasker og polerer. Det anbefales å polere bobil ganger i året. Noen av dere kjenner ham kanskje fra Bobil -TV, som lager videoinnslag blant. Polering er ifølge Skotner å slipe slik at man får fram glansen.


Men nå har jeg fått en forespørsel om å polere en bobil. Blir dette på samme måte som å polere en bil .

Bobil og polering - Nybegynner innlegg 19. Vask og polering av bobil - Eksteriør innlegg 21. Tips og råd til polering av bobil - Annet om bilpleie innlegg 22. Bruker en del tid på grundig vask og polering hver vår, og bare lett vask etter behov resten av . For et par dager siden satt jeg å tenkte i garasjen, mens jeg tittet på bobilen. Så matt bilen er, tenkte jeg, sikkert bare møkkete.


Selve bilen lar seg polere på vanlig måte og blir blank og fin. Er man nøye med vask og polering av bobilen vil man bevare verdien lengre og man vil helt klart ha en enklere jobb hver gang man gjør det .

Vasking og polering av en campingvogn er mye jobb. Til polering av vognen bruker jeg Auto Glym Super Resin Polish, som er lett å bruke, effektiv og prisgunstig (ved liter flasker). Vinduer i bodelen på bobilen er ikke laget av glass, de er laget av acryl (som regel). POLER DIN BOBIL FØR VINTERLAGRING! Vi er importør og leverer utstyr og reservedeler til landets forhandlere av camping, bobil og fritid.


Vi selger kun til forhandlere, og ikke sluttbruker. De fleste polerer om våren, men det er nå det gjelder, mener bilekspert. Salt fester seg dårligere på nypolert bil.


De fleste synes nok at det er hyggelig å kjøre rundt i en ren bobil. Annenhver bileier lar det gå mer enn et år mellom hver polering , viser en ny undersøkelse. For dårlig, mener eksperter.


Sarpsborg: Tune bilpleie, Lundsvei vasker og polerer for deg. Gøteborg: Clean Car, Gamlestadsvägen 28 betjent håndvask, meter bobil ca SEK 800. Nå vet jeg hvordan en får bort de sorte rendene fra taket og ned langs veggene.


Jeg har lest litt på nettet, jeg har prøvd vaskemidler for fjerning . Smart å ha i båten, bobilen , campingvogna…. Aquo er en helt spesiell serie rengjøringsmidler, spesielt godt egnet for båt, bobil ,.

Spesialpolish til bobil , caravan, bil og båt. Rengjør, polerer og forsegler samtidig! Høykvalitets voks og beskyttende akryl sørger for langvarig .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg