tirsdag 26. mai 2015

Hvordan bruke autosol

Overflaten må være tørr og fri for løst smuss før polering. Har en båt som er veldig matt og falmet, prøvde på ett lite område med litt autosol på ei fille og det ble supert, fargen kom tilbake og blankt ble . Flere resultater fra baatplassen. Er det andre måter å få tilbake glansen?


Denne websiden bruker cookies for å optimalisere innholdet.

Autosol - pusse av eller vaske av? Pusse grenrøra(røra utfra maskin) 20. Forum › Bilpleie › Nybegynner Bufret Lignende 30. Hvordan kan jeg behandle dette?


Som ØHN sier bør en bruke autosol forsiktig på alu. Stigtrinnene er antagelig . Pusser og gnikker på en Trygg Corvett 3fra 73… Litt forskjellig løsninger er skissert på forskjellige forum.

Tips for og få cromen blank? Råd til å fjerne utvendig rust på krom tank 26. Roterende maskin har fått et ufortjent dårlig rykte, av folk som har forsøkt seg på maskinpolering og feilet. Her viser vi deg noen gode tips!


Tror man bør begrense seg til å bruke autosol på vanskelige steder . Vasker man først, lar det tørke, gnir . Rengjør, fornyer og polerer alle metallflater. Beskytter mot korrosjon og anløpning. Den funker noenlunde greit på motordeksler i aluminium. Skulle tro dette klargjør litt om hvordan man best steller sine . Jeg har hørt om flere som har brukt autosol på pleksiglass på . Har du en større påhenger er det anbefalt å bruke en oljepumpe.


Fyll på olje til den kommer ut av det. Lengre tørketid før polering. Renner lett av og legger .

Noen som har tips hvordan jeg kan få ordnet dette? Det Blir gang blankere enn om du bruker autosol. Skal få tilbake litt shine i felg kantene mine, skal ikke polere de da det er gjort for litt siden.


Tenkte å bruke autosol jeg har liggende. Jeg må kjøpe en MAMP i morgen, så får jeg se hvordan resultatet blir på der jeg prøvde. Går det ann å bruke denne på chrome detaljer og felger? Selv bruker jeg denne på alu, chrome ol.


Ved at du fortsetter å bruke shop. Bruker det også på JlC med stort hell!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg