tirsdag 22. desember 2015

Rense sofa med tepperenser

Slik får du best resultat med tepperenser på tepper, sofa , bilseter eller matter. Enten du skal rense teppe, madrass, bilseter eller sofa , er det . Kärchers teppe- og møbelrensemaskiner gjør grundig rent helt ned i fibrene på. Rense sofa - rengjøringstips.


Vi renser sofaen vår en gang i året.

Møbelrens tjenestene utfører vi hjemme hos kunden, så du trenger ikke å transportere møblene dine . Tepperens maskin til utleie hos Vakre Hjem. Jeg er så gla sofaen har blitt ren, smekker og lekker-igjen! Nemlig ikke rent så sjelden jeg må ta . En tilsynelatende ren sofa inneholder mye dyptliggende støv og andre urenheter som i realiteten kan.


Når jeg kommer hjem bestiller jeg tepperenser fra Tooler, og velger. Når jeg er ferdig med å rense sofaen og stolen er jeg utrolig fornøy .

Vi leier ut møbel- og tepperensere. Effektiv tepperenser for rensing av tepper eller møbler. Ved rensing av møbler må eget møbelmunnstykke brukes. Sertifisert spesialist på møbelrens og tepperens i Bergen.


For et sunt og pent innemiljø. Rens av møbler og tepper for bedrifter og private hjem. Jeg tenkte å leie en tepperenser for å rengjøre sofaen me men samboer. Er han så pirkete, kan han rense den selv, før dere begynner. Sofaen og putene ble som nye anbefales på det sterkeste.


Jeg kjenner Martins møbel- og tepperens etter å ha fått renset tepper, sofa og stoler. Stor tepperenser – Powr-Flite 200. En ekstraksjonsrenser med en kraftig pumpe som leverer et trykk på bar (200psi). I tillegg har den to kraftige 2-stegs . Vi har Hagerty tepperensemaskiner til utleie. Helgepris: Kr 45- Maskinene er meget enkle i bruk.


Maskinen er tilpasset grunnrengjøring av mellomstore flater.

Vår tepperens og møbelrens fjerner effektivt flekker og smuss fra alle typer tekstiler. Vi hjelper deg med anbud på tepperens. Relaterte ord: tepperenser , leie tepperenser. Rengjøring Jeg vil gjerne vaske sofa og mellom store tepper.


Støysvak med liter spillvannstank som enkelt tømmes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg