fredag 13. april 2018

Bygge rustfritt eksosanlegg

Super høy kvalitets rustfritt eksos rør. Bygg ditt eget effektanlegg med ordentlig eksos rør. Noter uansett av vi kan bygge rustfrie eksosanlegg til alle biler. RUSTFRIE EKSOSANLEGG VOLVO. Legg til i innkjøpslisten.


Eksosanlegg i rustfritt stål - Teknisk - Bimmers.

Forum › Teknisk › Teknisk Bufret 7. Ja, har sveisa litt rustfritt med mig, men ikke noe sånn at jeg burde bygge eksosanlegg med det første, tror jeg :P Såg nettopp at beta nevnte . Skal du ha fin lyd må du ha rustfritt eksosanlegg :) Ingenting som slår. Ferrita, erfaringer anyone? Eksos på orginal b230A innlegg 14.


Flere resultater fra forum. Bedre Gardsdrift gardsdrift. Jeg skal bygge om eksosanlegget på en traktor. Jeg tok et kjapt søk på nettet og fant .

Her finner du tilbehøret du trenger. Vi tilbyr komplett sortiment av løse rustfrie rør, fleksirør, sidepipes og komplette kit til gode priser! Norsk Tjenestemannslag (NTL) er et fagforbund for ansatte i staten og i virksomheter med offentlig tilknytning (som kultur- og forskningsinstitusjoner). Trenger nytt eksosanlegg på min golf gti 16v, og tenkte og sette inn no bedre.


Fullt mulig å bygge rustfrie cat-back-anlegg for noen få tusenlapper. De lager custom anlegg til veteranbiler osv. Har tilgang til meget gode priser på alt av rustfritt , og tenker på å bygge eksos av stålkvalitet av type 321TI. Delene utfra det jeg har fått av mål . Rustfri eksosklemmer med bolt og mutter.


Mercedes S1E2Turbo - Stort bygg. Den ultimate arbeidsbilen? Vil du ha eksosen ut bak . Eksoslyddempere i aluminisert stål for tørr eksos fra bensin-og dieselmotorer fra 1. Vi har bygget rustfri eksos på en Volvo 164.


Effektpottene fås i rustfritt og aluminsert stål, med ulike egenskaper for ditt . Jeg har sveist eksos mange ganger med blandet materiale, uten problemer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg