torsdag 18. desember 2014

Bytte egr ventil pris

Skiftet egr ventil for år siden renset den gamle i diesel så den var klar ved neste. Vanlig tankegang er at nå har jeg byttet så mye, at det ikke er mer som kan gå . Litt av problemet - slik prisbildet er per i dag - er at man stort sett sparer. Det går heller ikke på garantien som gikk ut i april i . EGR - ventil kan koste oppimot så mye som 17.

Det er en vesentlig komponent for å begrense utslippene på bilen. Bytte er kostbart, og koster ca. Vanskelighetsgrad: Middels. Verktøy: Skrallesett, Fastnøkkelsett, Torxbits T30. Enormt merkevareutvalg til lave priser.


Sammenlign og spar med vår lave pris ! Det kan også være ønskelig å få pris på service og EU-go. Ikke noe om pris gitt til meg på forhån og spesielt ikke at total .

Allerede ved utkjøring fra verksted begynner turboen å lage lyd hver gang jeg presser litt . Vi tilbyr et stort utvalg. EGR ventilen tar cirka 15min og da stresser man ikke for å si det. TDI 4motion 1PS fra 09. Artikkel byttes pluss innskudd 71kr (du får dem tilbake i bytte for den gamle reservedelen). Ene drivakselen gikk nemlig, og etter jeg betalte for å bytte den har jeg vært litt . Trykk her for priser og bestilling!


Flott utført arbeid til avtalt lav pris. Har stk skadefri 8felger uten dekk som skal bort. Mangler: pris Spør Benny-RSS feed - RSSing. Glemmer aldri hva som ble sagt da eg ringte dei ang den nye prisen hehe eg. L Diesel 1HK til en rimelig pris.


Bileierne kan nå få reparert eller byttet disse, dersom de skulle bli ødelagt etter utbedringen. EGR Ventil til MANUF_NAME Tiguan I (5N) 2. Men, hva om vi ser på prisoverslaget damen fikk? Bilen har nylig byttet egr ventil , registerreim og vannpumpe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg