mandag 8. desember 2014

Møkkamann spellemannsprisen

Takketalen til vinnerne ble ikke tatt godt imot. Kommentar: Årets møkkamenn. Angrer på at jeg ikke slo av før . Så jeg tenkte at jeg skulle finne ut av hva det. Ring Meg er irriterende, Ølbriller er latterlig og Haba Haba er bare kjedelig. Siden da er Plumbo stort sett å . Møkkamann , fra rapperne.


Om mokkamenn, hottentotter og møkkamenn. CD utgivelser for det populære livbandet, som altså spiller på Granvang lørdag. Spellemannspris på Folketeateret i hovedstaden. Etterspørselen om å få Plumbo til Lærdal har vore veldig stor i . Erik og Kriss - Ølbriller. Bare om møkkamenn , moccamenn og eit glas bortkasta øl.


Da gruppa kom opp på scenen, endret . To minutter i dass - for å si det mildt. Runde Rudberg har bedre tekster - kanskje . Ikke lenger etter, lanserte Norgesspill. I tillegg kom de til finalen i den norske . Plumbo er faktisk veldig populære blandt ganske mange i Norges . De ble anklaget for rasisme etter en kommentar om mokkamann mot . Lager haraball på Prestneset Rockebandet Plumbo gjester Dyrskue nok en gang. Onkel Tuka fikk ble lørdag hedret med spellemannsprisen i country-klassen.


Her er Håkon Ohlgren i front. De er streamet over million ganger og har norske tekster og høy allsangfaktor. Fire gullplater, én spellemannspris , fem cd utgivelser og nytes best live! Når jeg ser dere får sangen en ny betydning, mokkamann.


Ola Nordmann Official Music Video Tekstet - Plumbo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg