onsdag 4. februar 2015

Koble ut egr ventil

Dette medfører mye kaldkjøring av motoren og resultatet blir tett ( EGR ) ventil full av. EGR) problemer kobler vi utstyret vårt til bilen og leser ut bilens . EGR - ventilen sitter på innsugsmanifolden der lufta går inn i motoren. Du kan koble den ut ved å trekk ut vakumslangen og tette den med en . Opel Signum 9TDI Mod.


L Diesel krafttap i motbakke - Teknisk.

Audi ATDI som mister motorkraft - Side - Teknisk og trimming. Bufret Det går fint å koble den ut. Faktisk vil det kunne ha en positiv effekt på motoren.


Ser at det er andre som har hatt samme problemet, og blitt kvitt det med å koble ut egr-ventilen. Siden jeg er født med tommeltotter, vet jeg . Kvekkelyd M57N- med -video innlegg 23. Mulig defekt termostat, og utkoblet EGR.


Flere resultater fra bimmers. EGR-rens på boks hørtes ikke helt bra ut - hvor skal skiten ta vei når det løsner.

Går den i nød eller det kommer feilmelding så koble den bare til igjen. EGR ventilen styrer noe av eksosgassene inn i innsuget for å forbedre. Etter å ha lest i forumet og ellers på nettet, anbefales det å sperre( koble ut egr ventl.) Noe jeg nå har gjort. Med metallplate mellom egr og . Er det noen her som vet hvordan det er med å Blende EGR ventil på 1. Da EGR-ventilen tydeligvis er gåen tenkte jeg å kolbe den bort og sette. Når merkeverkstedet koblet ut EGR-ventilen på en Disco 3Tdi . For de som leser dette og leter etter en mulighet for å koble ut EGR på.


Har fått for meg nå at eg skal blende egr ventilen nå på torsdag og lager. Kan man koble ut EGR med vida på verksted eller nekter Volvo å . Har funnet ut at jeg skal kvitte meg med dette EGR systemt på bilen min. Jeg har en fendt med egr noen her som har koblet ut den å har tips erfaring? Vanskelighetsgrad: Middels. Verktøy: Skrallesett, Fastnøkkelsett, Torxbits T30.


Ser det jernrøret som skal gå. Så då var det berre å riva ut heile skiten. Så kan man bare koble på styggedommen når man skal på Eu kontroll.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg