tirsdag 9. juni 2015

Tunap dyserens

Aktivt rensestoff til innsprøytningsdysene - elektronisk og mekanisk styrt. Tunap Diesel dyserens 9(5ml). Dyserens på biler før Euro og 5. Flere resultater fra nlck.


Forumindeks › ALLE SERIER Land Cruiser › Motor Bufret 11.

Teknisk kompetanse, og kreativ innovasjon har gjort tyske TUNAP til en pålitelig. Med teknisk kompetanse og kreativ innovasjon har TUNAP i over år betjent alle slags Auto- Industri- og håndverkspartnere med kjemotekniske produkter. Tyske TÜV Thüringen er en anerkjent testinstitusjon for kvalitet og sikkerhet ved ulike produkter.


De har nå gjennomført tester av . Etter mil med dyse rens. Den typen du heller rett i dieselfilteret. Har en VTDI som nå har rullet . Har hatt bra erfaring med dyserens.

Som bilmekaniker har jeg erfaring med et produkt som heter TUNAP Microflex 98 blir brukt av de fleste merkforhandlere. Og for egen del kommer jeg iallfall til å styre unna dyserens som . Kjørte noen mil og syntes motoren gikk jevnere og mykere enn noen gang. En kamerat som skrur mye på skogsmaskiner, og andre større kjøretøy, så bruker de tunap dyserens på service.


Det jeg fikk opplyst av han, var . BilXtra Skien jobber videre med å forbedre vareutvalget. I butikken har vi nå de mest solgte produktene fra Tunap. To kammeret trykkkammerboks til systemrens av innsprøytningssystemer. Helt nye i ubrudt emballage.


Fikk tips fra denne gruppen å prøve dyserens på min. Pro Long, både olje, diesel og . Det er lokalisert til tunap dyserens. Men nå er det mnd siden sist service og regenerering av verksted i høst, så tror nok det finner en annen årsak som gir . Ny ladning med castrol 10w-og selvsagt nytt filter. I tillegg tok jeg motor og dyserens med noe tunap -produkter.


Eg er typen som har litt tro på additiver og vi bruker tunap på jobb.

Bell Add One shot koncentreret diesel dyserens – Den mest effektive dyserens. Meget kraftig dyserens som jeg skvetta på tanken engang jeg var.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg