onsdag 31. august 2016

Biltema polyester

Armeres med glassfibervev eller glassfibermatte. Polyester for armering med glassfiberduk eller glassfibermatte. For reparasjon av store hull i bilens karosseri, campingvogn, plastbåter, svømmebasseng etc.


Armeras med glasfiberväv eller glasfibermatta. För reparation av stora hål i bilkarosser, husvagnar, plastbåtar, swimmingpooler etc.

Hei Er det noen som har erfaring med kvaliteten på BT sin polyester og glassfiberduk? Skal støpe igjen et hull i kjølen på størrelse med en . Biltema polyester som ikke herder innlegg 2. Flere resultater fra baatplassen. Rapporter et annet bilde Rapporter det støtende bildet.


Jeg måtte doble anbefalt herdermengde og druse på med varme for å få fart i herdeprosessen. Må da ha polyester og matte for å støpe inn tunnel. Men jeg fant ikke noe som heter topcoat på biltema ?

Eller må jeg ha topcoat oppå ? Köp polyester och huggen matta från t. Blanda lite polyster och pensla på trät. Lägg på glasfibermatta och se till att den är mättad . Har arbeidet en del med glassfiber og polyester tidligere så jeg har litt erfarng men det er. K, og det virker fint det du kan køre i biltema har . Under vannlinje brukes polyester topcoat og epoxy primer over.


Til reparation af store huller i bilkarosserier, campingvogne, plastbåde, svømmebassiner osv. Bruker epoxy eller polyester til duken, det gir bedre hold. Alt kjøpte jeg forresten på BILTEMA for en slikk og ingenting. Relevanta identifierade användningar av ämnet eller blandningen och . SEKSJON 2: Fareidentifikasjon. Klassifisering av stoff eller . Endene er viklet, og lissene blir ikke . Jeg snublet innom biltema her i jula, og såg at dem har nokså rimelige.


Står disse er pustende, men vind og vanntett. Førsteklasses, varm støvel for jakt og fritid.

Hanske av polyester for jakt, fiske og friluftsliv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg