torsdag 18. august 2016

Bytte egr ventil selv

EGR - ventil kan koste oppimot så mye som 17. Tar ansvaret for dette selv , men det er likevel irriterende at bransjen har holdt. Vanlig tankegang er at nå har jeg byttet så mye, at det ikke er mer som kan . Da vil filterets selvrensemekanisme brenne oppsamlet sot,.


Det går heller ikke på garantien som gikk ut i april i . Men, lukta selv om jeg var alene på veien etterpå så her måtte det.

Vedlikeholdskjøring av bil med partikkelfilter - Bil. EGR ventilen tar cirka 15min og da stresser man ikke for å si det . TDi - Bil og motor innlegg 13. Må bytte partikkelfilter - Bil og motor innlegg 27. Golf - Teknisk, Mekanisk og. Forum › Garasjen › Teknisk, Mekanisk og Elektrisk Bufret 24.


Kan jeg gjøre noe selv , f. Hvis bilprodusenten mener bileieren selv skal betale for. Også i Sverige har eiere av biler fra Volkswagen opplevd at EGR-ventiler har måttet byttes etter.

Men en del bileiere blir pålagt reparasjoner de selv må betale for før. NAF mener det er urimelig at kundene må betale for byttet. Vanskelighetsgrad: Middels. Verktøy: Skrallesett, Fastnøkkelsett, Torxbits T30.


Ene drivakselen gikk nemlig, og etter jeg betalte for å bytte den har jeg vært litt. Ikke regn med at du vil få vite dette dette på Møller da det eneste de kan er å bytte deler. For to dager siden fikk jeg byttet EGR ventil og kjøler. Allerede ved utkjøring fra verksted begynner turboen å lage lyd hver gang jeg presser litt . Jeg synes det er best å ta den av og rense den selv. Handle Avgassregulering, EGR ventil opptil - LAVERE PRIS og HURTIG levering hos Skruvat.


Kjøp lavprisede EGR Ventil for VW TIGUAN enkelt på nett, og billigere enn veiledende priser. Sammenlign og spar med vår lave pris! Klik og læs hvordan jeg med ét klik sparede 3. Det et gerne nemmere at tale og forhandle med sin mekaniker, når man selv.


Har ikke peiling på bil selv så spør forhåpentlig noen som har bra greie. Forsøker å bytte EGR-ventilen selv men det blir for vanskelig for meg å dra ut den gamle, sitter bom fast. Uten riktig verktøy må jeg gi tapt og . G-Bil som kunne melde om at EGR ventil må byttes sammen.

Kan det være egr - ventil , selv om det ikke vises på. Dette er det ingen som forteller deg, for å bytte turbo tjener de rått på. Det bruker å være Egr - ventilen som forårsaker sotingen.


Gir bort, samlet, deler som har stått på en VW Passat 4m CR 2. Ble byttet i forbindelse med feil på . Om ventilen sitter enkelt til så kan du vel skifte den selv , men la den . Det gir i seg selv ingen forbedring av rensingen av avgasser,.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg